هوای ناصر

این وبلاگ برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره هنرمند فقید کشورمان ناصر عبداللهی راه اندازی شده

هوای ناصر

این وبلاگ برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره هنرمند فقید کشورمان ناصر عبداللهی راه اندازی شده

یا فاطمه بنت نبی

یا فاطمه بنت نبی

 

 

از آب نه از مهر آب میگویم

از فاطمه که همیشه فاطمه است

نام عزیز مادرم نام خواهرم پاک و روشن و زلال

به خاطر نام عزیز فاطمه به پا می ایستم تمام عمر

دست به سینه و از سینه ای که از گریه سرریز است

می گویم خاک پای تو هستم تا ابد تا همیشه   یا فاطمه بنت نبی

 

 

سلام به همه دوستان خیلی دوست داشتم این پست به نام فاطمه زهرا (ص) بنویسم و خدا رو

شکر میکنم که این سعادت نسیبم شد تا بتونم این پست رو به نام مقدس فاطمه زهرا قرار بدم

دلیل های که من این پست و به نام بی بی فاطمه زهرا قرار بدم زیاد بود و یکی از قویترین دلیل ها

ارادت ناصر به فاطمه زهرا بود . انشا الله اون دنیا فاطمه زهرا دست ایشون رو بگیره...

و خداوند رو اینجا به فاطمه زهرا قسم میدم که همه مریض ها رو شفا بده.

 

 

یک فاتحه نثاره روح بزرگواره زنده یاد عبداللهی

 

مادر

سلام به همه دوستان همون جور که خودتون میدونید مادر مدیر سایت ناصر عبداللهی متاسفانه به دیاره حق شتافتند خداوند روح بزرگواره آن مرحوم را قرین رحمت خود قرار دهد

 

 

معرفی

سلام به همه بازدید کنندگان وبلاگ من احسان مدیریت سایت هوای ناصر هستم این وبلاگ در کنار وبلاگ های دیگه برای زنده یاد ناصر عبداللهی ساخته شده امیدوارم بتونم در روزهای آینده مطالب جالبی در مورد استاد عبداللهی در اختبار شما بگذارم . همینجا از سپیده دوسته خوبم که به من کمک کرد تا این وبلاگ راه اندازی بشه تشکر مکنم و همین جور از دوست خوبم گل مینا مدیر سایت ناصر عبداللهی تشکر مکنم به امیده پستی دیگه موفق باشید.